Σε αναβρασμό βρίσκονται οι αναπληρωτές καθηγητές στα 800 ολοήμερα σχολεία που δημιουργήθηκαν φέτος (και για τρία χρόνια) αρνούμενοι να υπογράψουν συμβάσεις προσλήψεων μέσω ΕΣΠΑ.
Οι εκπαιδευτικοί που εργάζονται τη φετινή σχολική χρονιά και διδάσκουν Πληροφορική, Εικαστικά, Θεατρική Αγωγή, Μουσική , Ειδική Αγωγή και Ξένες γλώσσες προσλήφθηκαν από το υπουργείο μέσω προγραμμάτων που χρηματοδοτούνται από το ΕΣΠΑ. Ενώ η υπουργός Παιδείας είχε υποσχεθεί με δηλώσεις τις στο Κοινοβούλιο στις 12/10 ότι θα προσληφθούν με τους ίδιους όρους με τους υπόλοιπους αναπληρωτές που πληρώνονται από τον κρατικό προϋπολογισμό, δουλεύουν εδώ και δύο μήνες χωρίς σύμβαση και με επιπλέον έξοδα για τις επιμορφώσεις τα οποία πληρώνουν μόνοι τους. Με τον τρόπο αυτό οι πάγιες και διαρκείς ανάγκες του δημόσιου σχολείου που καλύπτονται από αυτούς τους εκπαιδευτικούς βαφτίζονται «καινοτόμες δράσεις» με άμεση συνέπεια αυτοί οι εκπαιδευτικοί να καλούνται μέχρι τις 19/11 να υπογράψουν ατομικές συμβάσεις εργασίας στις οποίες δεν αναγράφεται το ύψος του μισθού, το ωράριο, τα επιδόματα και όσα προϋποθέτει η νομοθεσία. Η σύμβαση του ΕΣΠΑ και καταρρίπτει κάθε εργασιακό δικαίωμα διατηρώντας το καθεστώς εκπαιδευτικών πολλών ταχυτήτων και οδηγώντας τους εκπαιδευτικούς από την σκλαβιά της ωρομισθίας στην σκλαβιά της ημερομισθίας. Συν τοις άλλοις αυτό συνεπάγεται περαιτέρω καθυστερήσεις στην αποπληρωμή των δεδουλευμένων τα οποία δεν έχουν καθοριστεί ακόμα. Άγνωστο επίσης παραμένει το ποιοι εντάσσονται στο νέο αυτό "καινοτόμο" καθεστώς....
Οι εκπαιδευτικοί που εργάζονται τη φετινή σχολική χρονιά και διδάσκουν Πληροφορική, Εικαστικά, Θεατρική Αγωγή, Μουσική , Ειδική Αγωγή και Ξένες γλώσσες προσλήφθηκαν από το υπουργείο μέσω προγραμμάτων που χρηματοδοτούνται από το ΕΣΠΑ. Ενώ η υπουργός Παιδείας είχε υποσχεθεί με δηλώσεις τις στο Κοινοβούλιο στις 12/10 ότι θα προσληφθούν με τους ίδιους όρους με τους υπόλοιπους αναπληρωτές που πληρώνονται από τον κρατικό προϋπολογισμό, δουλεύουν εδώ και δύο μήνες χωρίς σύμβαση και με επιπλέον έξοδα για τις επιμορφώσεις τα οποία πληρώνουν μόνοι τους. Με τον τρόπο αυτό οι πάγιες και διαρκείς ανάγκες του δημόσιου σχολείου που καλύπτονται από αυτούς τους εκπαιδευτικούς βαφτίζονται «καινοτόμες δράσεις» με άμεση συνέπεια αυτοί οι εκπαιδευτικοί να καλούνται μέχρι τις 19/11 να υπογράψουν ατομικές συμβάσεις εργασίας στις οποίες δεν αναγράφεται το ύψος του μισθού, το ωράριο, τα επιδόματα και όσα προϋποθέτει η νομοθεσία. Η σύμβαση του ΕΣΠΑ και καταρρίπτει κάθε εργασιακό δικαίωμα διατηρώντας το καθεστώς εκπαιδευτικών πολλών ταχυτήτων και οδηγώντας τους εκπαιδευτικούς από την σκλαβιά της ωρομισθίας στην σκλαβιά της ημερομισθίας. Συν τοις άλλοις αυτό συνεπάγεται περαιτέρω καθυστερήσεις στην αποπληρωμή των δεδουλευμένων τα οποία δεν έχουν καθοριστεί ακόμα. Άγνωστο επίσης παραμένει το ποιοι εντάσσονται στο νέο αυτό "καινοτόμο" καθεστώς....