Πέμπτη 30 Σεπτεμβρίου 2010

Εφημερίδεεεες

ΑΓΓΕΛΙΟΦΟΡΟΣ: "Στη φάκα 20 υπεράνω υποψίας. Έστησαν "εργοστάσιο" με λαθραία τσιγάρα".
ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ: "Αστυνομικοί λαθρέμποροι τσιγάρων. Έσπασαν ολόκληρο εργοστάσιο στη Χαλκιδική".
ΤΥΠΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ: "Τριτοκοσμική Θεσσαλονίκη από την προεκλογική αδιαφορία".
ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ: "Παράθυρα για μισθό κάτω από τη σύμβαση. Με πρόσχημα την αναδιάρθρωση και την έδρα των επιχειρήσεων".

Στο βασικό της θέμα η εφημερίδα επισημαίνει ότι "οι εργοδότες αποκτούν ακόμη δύο επίπεδα ευελιξίας. Αφ΄ ενός θα έχουν την ευχέρεια προσφυγής στη Διαιτησία, προκειμένου να "κλείσει" μια σύμβαση ή εργατική διαφορά, και αφ' ετέρου θα μπορούν να ζητούν από τους εργαζομένους, σε επίπεδο επιχείρησης ή νομού, χαμηλότερες των κλαδικών συμβάσεων αμοιβές. Τις πρόσθετες αυτές ελαστικοποιήσεις στις εργασιακές σχέσεις προβλέπει σχέδιο Προεδρικού Διατάγματος που καταρτίζει το υπουργείο Εργασίας σε υλοποίηση του Μνημονίου".
Η ΑΥΓΗ: "ΔιεκΠΕΡΑΙΩΣΗ της φοροδιαφυγής! Με συνοπτική διαδικασία σήμερα στη Βουλή για να "κουκουλωθούν" οι σκανδαλώδεις ρυθμίσεις".
Σύμφωνα με την εφημερίδα, "χαρακτηριστικά όχι μόνο αδικίας αλλά και σκανδαλώδη προσλαμβάνει η ρύθμιση της "περαίωσης" φορολογικών υποθέσεων, την οποία η κυβέρνηση επιχειρεί να περάσει σήμερα από τη Βουλή με τη διαδικασία του κατεπείγοντος".
ΑΔΕΣΜΕΥΤΟΣ ΤΥΠΟΣ: "Κακούργημα η άρνηση στην επίταξη. Τροπολογία υπό μορφήν κατεπείγοντος για τις άγριες κινητοποιήσεις των φορτηγατζήδων".
Η εφημερίδα γράφει ότι "σε κακούργημα μετατρέπει η κυβέρνηση την άρνηση συμμόρφωσης στην επίταξη από τους αυτοκινηστές, με τροπολογία που προβλέπει ποινές φυλάκισης και αφαίρεσης αδειών, για όσους παραμένουν στα μπλόκα. Ταυτόχρονα, αναθέτει το μεταφορικό έργο στον στόλο των 1,2 εκατ. ιδιωτικών φορτηγών".
ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΗ: "Πανστρατιά για την κάλπη. Διευρυμένη σύσκεψη στη Ρηγίλλης για δυναμική εξόρμηση σε όλη την Ελλάδα εν όψει των αυτοδιοικητικών εκλογών".
Η εφημερίδα αναφέρει ότι "απόλυτη ετοιμότητα εν όψει των αυτοδιοικητικών εκλογών του Νοεμβρίου ζήτησε από τα "γαλάζια" στελέχη ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας, Αντώνης Σαμαράς, στέλνοντας, παράλληλα, ξεκάθαρο μήνυμα προς πάσα κατεύθυνση πως δεν πρόκειται να ανεχθεί πλέον καμία κίνηση εσωστρέφειας".
ΑΥΡΙΑΝΗ: "Κίνδυνος να χυθεί αίμα από την άγρια σύγκρουση των φορτηγατζήδων με την κυβέρνηση".
Η εφημερίδα τονίζει ότι "από το περασμένο καλοκαίρι όταν ξεκίνησε ο "γύρος" της αναμέτρησης της κυβέρνησης με τους ιδιοκτήτες φορτηγών αυτοκινήτων, επισημαίνουμε τον κίνδυνο ανεξέλεγκτων καταστάσεων. Καθίσταται πιο όλο και πιο προφανές ότι η κυβέρνηση υποτίμησε τον "αντίπαλο". Πίστεψε ότι θα πετύχαινε μια εύκολη "νίκη". Κάπως έτσι μέσα από διαρκείς ερασιτεχνισμούς, παλινωδίες και σοβαρά λάθη, φτάσαμε ως εδώ".
ΤΟ ΒΗΜΑ: "Μετωπική χωρίς φρένα. Πόλεμος κυβέρνησης - ιδιοκτητών. Βαρύ πλήγμα σε εξαγωγές - λιμάνια".
Η εφημερίδα γράφει ότι "στα άκρα οδηγείται η κόντρα μεταξύ κυβέρνησης και αυτοκινητιστών. Με τροπολογία που ψηφίστηκε χθες στη Βουλή, η κυβέρνηση αποφάσισε να σκληρύνει τους όρους της αντιπαράθεσης με τους ιδιοκτήτες φορτηγών και βυτιοφόρων: συγκεκριμένα, προβλέπεται ότι απειλείται με φυλάκιση ως τρία χρόνια όποιος παρακωλύει την κυκλοφορία, χάνει την άδειά του όποιος δεν συμμορφώνεται με την επίταξη, ενώ σε περιπτώσεις δημοσίου συμφέροντος επιτρέπεται η μεταφορά προϊόντων και με φορτηγά ιδιωτικής χρήσης".
Η ΒΡΑΔΥΝΗ: "Μετωπική κυβέρνησης - μεταφορέων. Αντιπαράθεση στη Βουλή για την τροπολογία".
Η εφημερίδα επισημαίνει ότι "αντιμέτωποι με τις συνέπειες της επίταξης, που φτάνουν έως φυλάκιση 3 ετών, αλλά και αφαίρεση της άδειας, θα βρίσκονται πλέον οι επιταγμένοι ιδιοκτήτες φορτηγών και βυτιοφόρων οι οποίοι αρνούνται να εκτελέσουν τα καθήκοντά τους που προκύπτουν ως συνέπεια της επίταξης".
ΕΘΝΟΣ: "Πατάνε γκάζι κυβέρνηση και εισαγγελείς. Σκληρά μέτρα μετά την αδιαλλαξία των μεταφορέων".
Η εφημερίδα σημειώνει ότι "αυστηρότερες ποινές για όσους μεταφορείς δεν συμμορφώνονται με την επίταξη αποφασίστηκαν σε ευρεία κυβερνητική σύσκεψη. Οι κυρώσεις αρχίζουν από φυλάκιση τουλάχιστον τριών ετών και φθάνουν έως και άμεση αφαίρεση αδειών".
ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΩΡΑ: "Συμψηφισμός σκανδάλων και... τέρμα! Μία σου και μία μου μια και βουλιάζουμε".
Σύμφωνα με την εφημερίδα, "σύντομα ας περιμένουμε και την απάλειψη των όσων γίνανε με την Siemens. Η Ελλάς πέρασε στον αστερισμό της λήθης. Τα σκάνδαλα που συνετάραξαν τη χώρα χάθηκαν αλλά μεταξύ Βιστωνίδας και Ολυμπιακών ακινήτων ή έγιναν αέρας μεταξύ Μονάχου και Αθήνας. Κανένας πολιτικός δεν έχει ευθύνη για τις ανταλλαγές, όπως και κανένας δεν μπορεί να μας πει τι έγινε το ένα εκατομμύριο Μάρκα που πήγε ο Τσουκάτος στο ΠΑΣΟΚ".
ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ: "Κυνηγάνε τους μικροϊδιοκτήτες ακινήτων, αμνηστεύουν τους απατεώνες. Συγχωροχάρτι σε όσους έχουν ακίνητα σε οφ σορ εταιρείες και τους έβριζαν".
Η εφημερίδα σημειώνει ότι "η κυβέρνηση συγκαλύπτει τους φοροφυγάδες - κατόχους πολυτελών οικιών και οικοπέδων σε ακριβές περιοχές και εξοντώνει τους μικροϊδιοκτήτες ακινήτων, που τους παραδίδει έρμαιο στον κάθε εφοριακό. Με το νομοσχέδιο για την περαίωση η κυβέρνηση πέταξε τις μάσκες και απέδειξε ότι είναι κυβέρνηση των φοροφυγάδων, των μεγαλοαπατεώνων και εχθρός του έντιμου και νομοταγούς πολίτου".
ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΤΥΠΟΣ: "Πως "ξεπλένουν" τους μεγαλοκαρχαρίες. Χαρίζουν δισ. ευρώ σε φοροφυγάδες εικονικών τιμολογίων με την περαίωση - πλυντήριο παρά τη μερική αναδίπλωση του υπ. Οικονομικών".
Η εφημερίδα γράφει ότι "με... εκπτώσεις που φθάνουν στα επίπεδα του 80%-90% καθώς και με άρση των προβλεπόμενων διοικητικών και ποινικών κυρώσεων επιχειρεί το υπουργείο Οικονομικών να κλείσει οριστικά τις εκκρεμείς υποθέσεις εικονικών τιμολογίων μεγάλων επιχειρήσεων με τζίρο άνω των 20 εκατομμυρίων ευρώ ή εταιριών εισηγμένων στο Χρηματιστήριο".
ΕΣΤΙΑ: "Απέραντο φρενοκομείο. Η κοινωνία σε πορεία αυτοκαταστροφής".
Η εφημερίδα τονίζει ότι "η Ελλάς είναι ένα απέραντο φρενοκομείο, είχε πει κάποτε ο Κωνσταντίνος Καραμανλής. Τότε η ρήσις του είχε θεωρηθή κάπως υπερβολική. Σήμερα όμως δικαιολογείται απολύτως. Αυτά που συμβαίνουν στις ημέρες μας μόνο ως σχιζοφρενικά μπορούν να χαρακτηρισθούν".
Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ: "Η σπατάλη του κράτους εξανεμίζει 4 δισ. ευρώ. ΙΟΒΕ: Όσα εξοικονομούνται από περικοπές μισθών Δ.Υ".
Η εφημερίδα επισημαίνει ότι "τα 4 δισ. ευρώ που εξοικονόμησε το Δημόσιο από την περικοπή των μισθών και των συντάξεων φέτος εξανεμίζονται εξαιτίας της αδυναμίας ελέγχου των δαπανών στον ευρύτερο δημόσιο τομέα. Το Ίδρυμα Οικονομικών και Βιομηχανικών Ερευνών (ΙΟΒΕ) υπολογίζει, αναλύοντας τα στοιχεία του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου, ότι οι υπερβάσεις δαπανών σε νοσοκομεία, ασφαλιστικά ταμεία και Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης, καθώς και οι καταπτώσεις εγγυήσεων προς τις ΔΕΚΟ θα επιβαρύνουν το φετινό έλλειμμα με 3,7 δισ. ευρώ περισσότερα από τις αρχικές εκτιμήσεις του Μνημονίου".
Ο ΛΟΓΟΣ: "Απειλούνται με φυλάκιση οι φορτηγατζήδες. Υπερψηφίστηκε η τροπολογία για την επίταξη των ιδιόκτητων φορτηγών".
Σύμφωνα με την εφημερίδα, "η τροπολογία προβλέπει την φυλάκιση και αφαίρεση της άδειας ασκήσεως επαγγέλματος για όσους οδηγούς αρνούνται να εκπληρώσουν τις υποχρεώσεις τους, όπως αυτές προκύπτουν από την επίταξή τους. Υπερψηφίστηκε στην Επιτροπή Οικονομικών της Βουλής, η επίμαχη τροπολογία του υπουργείου Δικαιοσύνης με την οποία, όσοι αρνούνται να εκπληρώσουν τις υποχρεώσεις που προκύπτουν από την επίταξή τους, τιμωρούνται με φυλάκιση, ενώ δίνεται και η δυνατότητα στον υπουργό Μεταφορών, να αφαιρεί από τους μη συμμορφούμενους μεταφορείς, την άδεια άσκησης επαγγέλματος".
ΤΑ ΝΕΑ: "Τρελό φορτηγό! Χωρίς φρένο η σύγκρουση".
Στο βασικό της θέμα η εφημερίδα σημειώνει ότι "χωρίς όρια είναι πλέον η σύγκρουση της κυβέρνησης με τους μεταφορείς: η αγορά στενάζει από την έλλειψη πρώτων υλών και προϊόντων και η κυβέρνηση σκλήρυνε από χθες τη στάση της. Σήμερα ψηφίζεται κατεπειγόντως η τροπολογία που προβλέπει την άμεση αφαίρεση της άδειας από τους επαγγελματίες που δεν συμμορφώνονται με την επίταξη".
Η ΝΙΚΗ: "Στο δόκανο των τεκμηρίων. Πίνακες και παραδείγματα για το πόσα θα πληρώσετε στην Εφορία".
Η εφημερίδα γράφει ότι "με στόχο να εισπράξει περισσότερα από 400 εκατ. ευρώ, όπως προβλέπεται από το Μνημόνιο, το οικονομικό επιτελείο έχει ήδη στήσει...παγίδες στους φορολογούμενους με τα νέα τεκμήρια διαβίωσης, τα οποία θα ενεργοποιηθούν από το νέο έτος".
ΤΟ ΠΟΝΤΙΚΙ: "Επενδύσεις για "αγρίους". "Χαρίζουμε" 25 δημόσια φιλέτα- όλη η λίστα".
Σύμφωνα με την εφημερίδα, "το σκηνικό τα έχει όλα...Πύργους, κάστρα και καταρράκτες...Ανεμογεννήτριες που σκίζουν τον αέρα, υδροπλάνα που προσγειώνονται σε υδατοδρόμια...Γιγαντιαία εμπορικά κέντρα πλημμυρισμένα από εκατομμύρια λάτρεις του shopping therapy... Βουνά, λόγγους και ακτές, όπου εκατομμύρια τουρίστες έχουν ξαμοληθεί και παίζουν γκολφ, τένις και ρακέτες ενώ απολαμβάνουν δισεκατομμύρια χωριάτικες σαλάτες...".
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ: "Ψήφος στη λαϊκή συσπείρωση για να δυναμώσει η λαϊκή πίεση και αντεπίθεση".
Η εφημερίδα αναφέρει ότι "κριτήριο ψήφου είναι και το μνημόνιο και ο "Καλλικράτης". Μα πάνω απ΄όλα, είναι όλη η στρατηγική ανάπτυξης που οδήγησε στο μνημόνιο και στο τέρας του "Καλλικράτη". Είναι το Μάαστριχτ και η ΟΝΕ, το Σύμφωνο Σταθερότητας, η εκχώρηση κυριαρχικών δικαιωμάτων και αρμοδιοτήτων στην ΕΕ, στο ΝΑΤΟ και στις ΗΠΑ. Να αναδειχτούν στα όργανα του "Καλλικράτη" πραγματικοί πολέμιοι της κυρίαρχης πολιτικής και στηρίγματα του λαϊκού κινήματος".
Η ΧΩΡΑ: "Στα κάτεργα οι απείθαρχοι φορτηγατζήδες. Πέρασαν τροπολογία στη Βουλή με τις νέες ποινές".
Η εφημερίδα σημειώνει ότι "υπερψηφίστηκε στην Επιτροπή Οικονομικών της Βουλής η τροπολογία του υπουργείου Δικαιοσύνης, με την οποία, όσοι μεταφορείς αρνούνται να εκπληρώσουν τις υποχρεώσεις που προκύπτουν από επίταξή τους, τιμωρούνται με φυλάκιση, ενώ δίνεται και η δυνατότητα στον υπουργό Μεταφορών, να αφαιρεί ακόμη και την άδεια άσκησης επαγγέλματος".
City Press: "Άνω κάτω η Ευρώπη. Μεγάλης κλίμακας διαδηλώσεις από Λισσαβώνα μέχρι Βαρσοβία, με επίκεντρο τις Βρυξέλλες".
Σύμφωνα με την εφημερίδα, "δεκάδες χιλιάδες διαδηλωτές κατέκλυσαν χθες τους δρόμους των Βρυξελλών αλλά και σειρά ευρωπαϊκών πρωτευουσών προκειμένου να διαμαρτυρηθούν για τα μέτρα λιτότητας που υιοθετούν οι κυβερνήσεις της ΕΕ".
Metro: "Έκτακτα μέτρα για λύση της πολιορκίας".
Η εφημερίδα τονίζει ότι "υπερψηφίστηκε στην Επιτροπή Οικονομικών της Βουλής, η τροπολογία του υπ. Δικαιοσύνης, με την οποία όσοι αρνούνται να εκπληρώσουν τις υποχρεώσεις που προκύπτουν από επίταξή τους, τιμωρούνται με φυλάκιση, ενώ δίνεται η δυνατότητα στον υπ. Μεταφορών αφαιρεί από τους μη συμμορφούμενους μεταφορείς την άδεια άσκησης επαγγέλματος".
ΑΓΓΕΛΙΟΦΟΡΟΣ: "Στη φάκα 20 υπεράνω υποψίας. Έστησαν "εργοστάσιο" με λαθραία τσιγάρα".
ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ: "Αστυνομικοί λαθρέμποροι τσιγάρων. Έσπασαν ολόκληρο εργοστάσιο στη Χαλκιδική".
ΤΥΠΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ: "Τριτοκοσμική Θεσσαλονίκη από την προεκλογική αδιαφορία".
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΤΥΠΟΣ
ΕΞΠΡΕΣ: " Ζημίες 1,5 δισ. στην οικονομία από το μπλόκο στις μεταφορές".
Στο βασικό της θέμα η εφημερίδα επισημαίνει ότι "ασφυξία" στην τροφοδοσία της αγοράς αλλά και ανησυχία για τις επιπτώσεις στη λειτουργία των επιχειρήσεων προκαλούν οι συνεχιζόμενες κινητοποιήσεις των μεταφορέων. Περισσότερα από 10.000 κοντέινερ είναι εγκλωβισμένα στα λιμάνια της χώρας, οι επιχειρήσεις υπολειτουργούν λόγω έλλειψης πρώτων υλών".
ΗΜΕΡΗΣΙΑ: "Ελλείψεις στην αγορά κλείνουν επιχειρήσεις".
Η εφημερίδα σημειώνει ότι "κλιμακώνονται τα επεισόδια από ιδιοκτήτες φορτηγών ΔΧ σε βάρος Ελλήνων και ξένων μεταφορέων στις εθνικές οδούς. Πολλαπλές οι επιπτώσεις για τις επιχειρήσεις, ενώ πληθαίνουν τα περιστατικά όπου οδηγούνται σε αναστολή λειτουργίας ή και σε υποχρεωτικές άδειες προσωπικού ελλείψει πρώτων υλών και εμπορευμάτων. Με αυστηρές ποινές προειδοποιεί η κυβέρνηση".
ΚΕΡΔΟΣ: "Μεταφορές και από ΙΧ φορτηγά. Τέλος ανοχής από την κυβέρνηση στις κινητοποιήσεις των μεταφορέων".
Η εφημερίδα γράφει ότι "αποφασισμένη να διασφαλίσει την ομαλή λειτουργία της αγοράς εμφανίζεται η κυβέρνηση. Στην τροπολογία που κατατέθηκε χθες στη Βουλή προβλέπονται αυστηρές ποινές για όσους μεταφορείς δεν συμμορφώνονται με την επίταξη και συγκεκριμένα φυλάκιση τριών ετών και σε περίπτωση υποτροπής κάθειρξη 5 ετών, καθώς και αφαίρεσης της άδειας".
ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ: "Επιχειρησιακές συμβάσεις συζητούν ΣΕΒ- κυβέρνηση".
Η εφημερίδα τονίζει ότι "νομοθετική ρύθμιση γενικού χαρακτήρα για τη δυνατότητα να υπερισχύσουν οι επιχειρησιακές συμβάσεις έναντι των κλαδικών ζητεί ο ΣΕΒ από την κυβέρνηση, η οποία συζητά το θέμα στο πλαίσιο του μνημονίου που αναγνωρίζει την ανωτερότητα των επιχειρησιακών συμβάσεων, ωστόσο, δηλώνει πως θα υπάρξει "κόκκινη γραμμή" ώστε να μην καταπατηθούν εργασιακά δικαιώματα".